Skip to main content
Женская революция

Жіноча революція

Чи можете ви уявити собі життя без тампонів? Це означало б відмовитися в «такі» дні від плавання або улюбленої облягаючої сукні, залишивши її висіти в шафі. Більше 60 років тому o.b.® стали важливою частиною життя мільйонів жінок і символом впевненості у собі. Дізнайтеся про народження ідеї та бренду o.b.® і ролі жінки-гінеколога, яка захоплюється плаванням, у розвитку цього культового продукту.

У 1947 році німецький інженер доктор Карл Хан побачив рекламу тампонів в одному з американських журналів і переконався в тому, що такого роду продукт відсутній на ринку Німеччини, а його впровадження могло б перевернути ринок засобів жіночої гігієни. Його підтримав адвокат Хайнц Міттаг, майбутній співвласник нової компанії, а також, що важливіше, лікар Джудіт Ессер, жінка-гінеколог і активна прихильниця плавання, яка проводила медичні експертизи та аналізи. У неї був не тільки професійний інтерес у поліпшенні життя жінок, але ще й сильне особисте прагнення знайти заміну об'ємним прокладкам, які пропонувалися в 1940-і роки, щоб мати можливість щодня насолоджуватися плаванням!

Утрьох вони розробили тампон o.b.®. Назва буквально відображає їхню ідею, оскільки o.b.® є абревіатурою від «ohne Binde», що в перекладі з німецької означає «без прокладок». Абревіатура була обрана, щоб зробити назву ненав'язливою, сучасною та обтічною. І справді, абревіатура виявилася дуже успішною: як через популярність продуктів o.b.®, так і завдяки своїй лаконічності абревіатура o.b.® стала тепер загальною назвою тампонів.